vrijdag 19 september 2008

Coroico – La Paz

Dag 19 – Vrijdag 19/09: Coroico – La Paz

Vandaag wordt een overgangsdag waarin we terug naar La Paz gaan. Er zijn geen specifieke activiteiten gepland. Na het ontbijt in het hotel gaan we op het gemakske naar de bushalte voor de bus naar La Paz. Om 11u30 zijn we vertrokken voor een ritje van drie uur. We installeren ons opnieuw in hostel El Solario. Ik ga dan met Nancy en Bieke een vlugge hap eten. Daarna gaan we op souvenirjacht. Ik koop er twee hangmatten, enkele beeldjes, twee schaakborden en nog vanalles. Er is echt keuze te over.

La Paz


Souvenirkraampje

Souvenirkraampje

Bus in La Paz

Bus in La Paz

Souvenirkraampje

’s Avonds zoeken we een leuk restaurantje uit, en we belanden in een duur restaurant. Maar je mag er à volonté groenten en kaas eten. Ik bestel er een lamakebab met pepersaus en frieten. De lamakebab bestaat uit twee grote satés met lamavlees en ajuin. Dit is heel lekker en ik moet moeite doen om het op te krijgen. Nadien komt de garçon met een grote bokaal langs waarin een slang op sterk water staat. Het sterke water is singani, de nationale Boliviaanse sterke drank. Achteraf in het hotel drinken we nog enkele pintjes samen met twee Fransen. Om 23u30 houd ik het voor bekeken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten